Wlasnie dzis myslalem po ilu jest wymiana filtra powietrza, obstawiałem ze po 60tys... Moj ma nalatane juz 20tys (wymiana przy 15tys), dzis zajrzałem do niego i nie wyglada super.. Ale do 45tys powinien jeszcze jakos dojezdzic... Wole nie wiedziec jak by wygladal po 90tys km
Przeglądy
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez MaicroftTak jak wczesniej pisalem, oplaca sie jesli auto ma przejezdzic te 4 lata, a potem go oddajemy i nie interesuje nas co z nim sobie zrobia czyli 99% flot, gdzie woz jezdzi do czasu jak ma gwarancje, a potem jest oddawany.
własnie stoję przed wyborem, i pakiet będzie za 1 zł.
z tego co wiem, jak przyjadę ze swoim olejem to problemu nie ma, wiec zamiast 1 zł, bedzie 201 zł.
ale ! co 30kkm, wiec moje 15kkm nie bedzie odnotowane w systemie, gdy sam olej z filtrem zmienię, ale wtedy - wiem co mam. nieważne czy tylko 4 lata czy dłużej....
a nawet później - pakiet gwarancyjny również na 4 lata lub 60kkm, i co.... lipa. gwarancja się skończy szybciej niż 4 lata. bo robię z założenia 20-25kkm rocznie.
Komentarz
-
-
Witam
Dzięki za rozwinięcie tematu ale po przeczytaniu Waszych wypowiedzi nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi... Skoro dostaję ten za 1 zł (4 lata na 60 tyś. km) to biorę bo czemu nie - co dadzą w nim za friko to wezmę a co nie to dopłacę. Pozostaje dylemat czy zapłata 2148 zł za pakiet - 4 lata 120 tyś km czyli tak naprawdę dwa przeglądy na 90 tyś i na 120 tyś się opłaca bo to wychodzi po 1074 za przegląd za który i tak nie wiem za co muszę dopłacić a co w nim dostaję chyba mija się z celem...
Generalnie szacuję, że RS przejedzie ok 140 tyś km przez 3 lata - teraz mam Avensis i 12.12.2015 mija trzy lata a na dziś mam 135 tyś. km.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez njSkoro dostaję ten za 1 zł (4 lata na 60 tyś. km) to biorę bo czemu nie - co dadzą w nim za friko to wezmę a co nie to dopłacę.
wtedy dostajesz filtry i obsługę na stacji ASO, i tak jesteś do przodu.
Zamieszczone przez ryjeksW takiej sytuacji bierzesz 4 lata/120 kkm i znajdujesz inny powód do narzekańZamieszczone przez njzapłata 2148 zł za pakiet - 4 lata 120 tyś km
nj, skoro już planujesz taki przebieg, to ja bym został na tym za 1zł, bo za resztę i tak będziesz bulić. zamiast na przeglądy wydawać, zakup przedłużoną gwarancję - to daje do myślenia a zakres jej jest szeroki. zapytaj dilera co w Twoim przypadku wchodzi w zakres.
Komentarz
-
-
Ktoś już orientował się co oni robią na tym serwisie który jest po 3 latach ? Tylko płyn hamulcowy zmieniają czy coś jeszcze ? Ewentualnie jaki to płyn, ile go wchodzi i czy warto go kupić samemu czy brać z ASO ?
Czy jak auto jest na gwarancji (4 lata) to klocki hamulcowe trzeba zmieniać w ASO czy można we własnym zakresie bo mam 40 tyś przejeżdżone i zaczyna być je trochę słychać na początku jak auto trochę postoi. Chyba trochę mało wytrzymały no ale cóż, takie czasy
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez arekrsl1zaczyna być je trochę słychać na początku jak auto trochę postoi.
[ Dodano: Wto 02 Lut, 16 09:30 ]
Zamieszczone przez arekrsl1Czy jak auto jest na gwarancji (4 lata) to klocki hamulcowe trzeba zmieniać w ASO czy można we własnym zakresieOctavia IV 2.0 TSI DSG 4x4 STYLE - DYNAMIC
Komentarz
-
-
No jako że wcześniej nie było nic słychać nawet jak auto stało tydzień to wnioskuje że coś się chyba powoli kończy :wink: . Przy zmianie opon się zobaczy
Dla informacji wymiana płynu hamulcowego 130 zł + 60 zł płyn, wymiana klocków 150 zł + o zgrozo 380 zł za klocki :shock: (w sklepie 180 zł - w ASO chyba pozłacane mają 8) ). Przegląd po 3 latach to tylko płyn hamulcowy (no chyba że auto jeszcze o coś woła :wink: )
Komentarz
-
-
arekrsl1, 40kkm to stanowczo za mało by sie klocki kończyły. Teraz masz dużo wilgoci w powietrzu i po 2 dniach nie ruszania auta potrafi pojawić się na tarczach rdzawy nalot, a to skutkuje przez pierwsze kilka hamowań słyszalne szuranie. No chyba że ci klocki nie odbijają po hamowaniu, ale wtedy powinieneś to czuć a i felga by się bardziej grzała. Ja w swojej Czeszce wymieniałem przód przy około 90kkm (tył dalej fabryczny)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez eaglemirekarekrsl1, 40kkm to stanowczo za mało by sie klocki kończyły.kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6
SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM
Komentarz
-
-
Czyli od jutra muszę nie hamować jak ma do 90 dociągnąć :roll:
Tu też się niektórym w okolicach czterdziestki klocki pokończyły więc chyba klocki w O3 to już nie to samo co w O2 :wink:
Komentarz
-
-
arekrsl1, A czy ja ci gdzieś pisałem że masz do 90 dociągnąć :?:
Zamieszczone przez arekrsl1bo mam 40 tyś przejeżdżone i zaczyna być je trochę słychać na początku jak auto trochę postoi
Zamieszczone przez maro rswiadomo, ale zazwyczaj jak ktoś grubo modzi, to potem nie jeździ wolno ani eko z hamowaniem silnikiem itp.
Komentarz
-
-
Z tymi klockami to przesadzacie, ja mam już 52 kkm i jeszcze żyją tfuu tfuu żebym nie wykrakał.
arekrsl1, zakładam że dużo nie jeździsz i wykluczam też ostrą jazdę, więc prorokuję że rdza Cię zaatakowałaO3 combi 1.8TSI 245Hp 4x4 DSG
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...258496#1258496
Komentarz
-
-
Chciałbym zapytać czy ktoś posiada oficjalne informacje dotyczące zakresu przeglądów, zaznaczam że nie chodzi mi o Wasze domysły lub doświadczenia z przeglądów.
Zbliżam się do przeglądu 30000 km, więc zrobiłem małe rozpoznanie w ASO, sprawa wymian oleju jest jasna ale filtrów już nie do końca:
LELLEK Gliwice - filtr powietrza 60000 km, filtr kabinowy 30000 km
ŚLIWKA Zabrze - filtr powietrza 60000 km, filtr kabinowy 90000 km :roll:
Kilka postów wcześniej maro rs pisze o wymianie filtra powietrza co 90000 km.
Informacje są rozbieżne, więc dobrze by było wiedzieć co naprawdę zaleca Skoda.
Chciałbym zaznaczyć żeby uniknąć pouczeń jak należy dbać o samochód że olej z filtrem, filtr powietrza i kabinowy wymieniłem już przy 15000 km a pytam tylko dlatego żeby na przeglądzie nie płacić 100% więcej za filtry i roboczogodziny mechaników skoro są rzeczy które można zrobić we własnym zakresie lepiej i dokładniej od nich.
Komentarz
-
-
DB, niedawno miałem przegląd w ASO i filtr powietrza silnikowy wg tabeli Skody jest co 90kkm a pyłkowy co 60 tyś. Nie mniej jednak w ASO sprawdzają stan ich i wtedy informują Cię o potrzebie lub nie wymiany ich przedwcześnie. Ty się możesz zgodzić lub nieOctavia IV 2.0 TSI DSG 4x4 STYLE - DYNAMIC
Komentarz
-
-
Czy wymiana filtra powietrza i filtra kabinowego to jakis astronomiczny koszt. Ja w wiekszosci aut wymieniam oba przy kazdym serwisie olejowym. Prawda jest taka, ze jeden i drugi najczesciej sa juz zabite syfem po tym przebiegu 12-20kkm
Jeden i drugi filtr to mozna sobie nawet pod domem wymienic i nie placic za "usluge"
Komentarz
-
Komentarz